Good points

“Hvis jeg var en pige, så ville jeg gerne  prøve at date hver eneste en af medlemmerne fra 2PM.
Fordi alle har deres helt egne distinkte charme.” – Wooyoung

Det kan der være noget om, og jeg tilføjer; Det ville være virkelig fedt hvis gruppen på et eller andet tidspunkt begyndte at lære sine fans at kende, lidt ligesom for eksempel den brittiske artist MIKA prøver på at gøre det. Jeg kan virkelig godt lide hans koncept med at lade fans indskyde med kreative ideer og takke dem personligt gennem at invitere dem til  små koncerter og hygge-aftner. Det får mig til at føle mig vigtig som fan at vide at artisten i virkeligheden er en nede-på-jorden person som er taknemmelig for og interesseret i os som fans. Det handler om at skabe en følelse av vendskab og gensidig respekt.

Altså, lad os snakke frit og ærligt, og med respekt. Jeg er overbevist om at os fans kan hjælpe 2pm på vej mod succes gennem at give vores meninger og konstruktiv kritik, udover det er en god måde at komme hinanden nærmere på. Jeg har en følelse af at gruppen gerne vil være tilgængelige for den mandlige del af befolkningen også, men jeg er temmelig sikker på at 2pm har et stort overtal af kvindelige fans. Mine kommentarer og tanker repræsenterer selvfølgelig også en kvindelig infaldsvinkel, siden det er hvad jeg er 🙂

Her er de så, hver af medlemmernes gode point udfra fra mig, andre fans og drengenes selv.
Ahem…følg med i de kommende poster ;J

“If I were a girl, I would like to try dating every single member of 2PM.
Because everyone has distinct charms.” – Wooyoung

I’ll second that, and add; it would be really nice if 2pm at some point would start to get to know their fans, like for example the Brittish artist MIKA is promoting. I really like his concept of letting his fans attribute with creative ideas and reward them personally through fan-meetings and small concerts and talk-nights. It makes me feel important as a fan to know that the artist is really a down to earth person who appreciates and is interested in me as fan. It’s about establishing the feeling of friendship and two-sided respect.

So let’s all talk freely and honest, and with respect. I am sure we fans can help promote the succses of 2pm by giving out views and constructive critics, and that this is also a way to bond between audience and artists. I have a hunch that 2pm would like to appeal to male audience too, but I think there is no doubt that their fans is female by most. My comments and thoughts would of course represent a female point of view too, since that is what I am 🙂

So here goes; A little personal introduction of each members good points, from me, other fans and the boys themselves.
…uh, oh, see the next few posts ;J

*THANKS to all of the great translations done by members of 2pmalways.com and 2pmglobal at fb.

Post history

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.