First contact

Jeg kom i kontakt med 2pm ad en lidt snirklet vej; for det første er jeg ikke det store pop-fan og asiatisk pop har altså ikke sagt mig det store i den tid jeg har været i kontakt med genren. Til gengæld er jeg glad for det store væld af asiatiske tv-serier som ofte er meget underholdende (min humor! ;3). Jeg er under senere år også faldet for flere asiatiske film og filmskaberes udtryk, og bland mine top ynglings skuespillere er der et par stykker fra korea og japan.
Men altså, 2pm…asiaterne gør meget ud af at deres popstjerner kan multitaske, og en del af gruppen har derfor været med i et par tv-serier. Jeg stødte først ind i Taeceyon og Wooyoung i musik serien ‘Dream High’, men det var først da en fælles entusiast oplyste mig om skuespillernes bånd til den virkelige verdens musiker som jeg begyndte at følge 2pm. Først gennem forskellige reality- og varity-shows, og så gennem deres musikvideoer og egne dokumentarer. Jeg kan desværre ikke sige jeg er helt overvundet til poppens side, men gruppen har faktisk en masse sange jeg er ganske glad for. Deres stil er også lidt r’n’b baseret, sjovt nok synes jeg stadig bedst om deres mere stille sange 😛

Current favourites; ‘Don’t stop, can’t stop’, ‘I can’t’
If the group should ever make a cover of a really famous song, I found it would fit them surprisingly good to do a MJ-song.

Liste over shows hele gruppen, eller enklete medlemmer har været med i;
Yashim Man Man SBS: Nichkhun  (2008)
Star King SBS: Nichkhun & Wooyoung(2008)
Idol Show MBC Every1  (2008)
It’s Time 2PM Mnet (2009)
Wild Bunny  Mnet (2009)
Introducing Star Friend MBC : Jaebeom Chansung Nichkhun (2009)
Sunday Sunday Night MBC :  Nichkhun (2009)
Inkigayo SBS : Wooyoung & Taecyeon (2009)
Seung Seung Jang Gu : Wooyoung (2010)
Dream Team 2 KBS2TV : Junho (2010)
MCountdown Mnet : Junho, Chansung & Nichkhun (2010)
Family Outing 2 SBS : Taecyeon (2010)
Cinderella’s Sister KBS2TV: Taeceyon (2010)
We Got Married MBC: Nichkhun (2010)
Dream High KBS2 : Taecyeon & Wooyoung (2011) 

*source 2pmalways.com

Skriv en kommentar

Post history

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.