Friends! xD

Jeg mødte mine første k-pop venner i weekenden! Yay! Og de fortsætter bare med at dukke op. Snakkede med min lillebror B om k-pop i dag, og var overrasket over at høre han og hans venner faktisk kender en del til det. De hører mest pige grupper T-ara og SNDS for eksempel (heh, naturligvis, og vi piger hører selvfølgelig mest drenge grupperne lol). Men han havde hørt om 2pm (win bro!).

Jeg er startet til hiphop, og glæder mig til at komme ind i groovet og få bedre styr på hvad hulen 2pm laver i sinde videoer. Det er skide hårt, men også vildt sjovt. Er også begyndt at lære ‘flash-mob’ sekvensen ud til forskellige venner, altså den fra ‘Without you’.  Hvis de dejlige piger fra sakura-festivallen mangler en person til dans og sang, så er jeg på! Og de planlægger dessuden et danskt k-pop forum, hvilket lyder veldig godt, glæder mig.

Ok, så jeg har mødt venner i weekenden, og det har 2pm også! De er nemlig på mini turné i Japan wooot woot! Efter sigende går det godt derovre, og drengene virker selv meget glade for sine japanske fans og at lære japansk (fuldt forståeligt. Japan=love 🙂 De har promoveret sin japan debut et stykke tid nu, så jeg krydser fingre for det bliver en stor succsess. Og så kan de bare tage og komme herover!

Lol, jeg qoter mig selv fra forrige blogpost;

If the group should ever make a cover of a really famous song, I found it would fit them surprisingly good to do a MJ-song.

Og så tjek lige dette klip jeg fandt i dag; 
Mangler bare sangen. Dans er OK! *pose*

*Thanks to the users of 2pmalways.com and various generous  u-tube users.

2 kommentarer (+add yours?)

  1. Hester
    maj 21, 2013 @ 01:57:46

    Howdy I am so glad I found your web site,
    I really found you by mistake, while I was researching on Digg for
    something else, Nonetheless I am here now and
    would just like to say thank you for a incredible post and a all round exciting blog (I also love the
    theme/design), I don’t have time to look over it all at the minute but I have book-marked
    it and also added your RSS feeds, so when I have time I will
    be back to read a lot more, Please do keep up the superb work.

    Svar

  2. Sexy Bodybuilder
    maj 29, 2013 @ 19:13:48

    A person necessarily assist to make seriously posts I would state.

    This is the very first time I frequented your website
    page and up to now? I amazed with the research you made to make
    this particular publish extraordinary. Fantastic activity!

    Svar

Skriv en kommentar

Post history

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.